צרו קשר

אודות

שמי יובל קדוש, בן 52, נשוי לנעמי ואב לשלושה ילדים. חלקכם אולי מכירים אותי כאבא של עמית, הילדה עם הלוקמיה שמדינה שלמה התגייסה להצלת חייה במבצע היסטורי רחב היקף.

כשלוש שנים נלחמנו בכל כוחנו במציאות הקשה שטפחה שוב ושוב על פנינו, מאז שברגע נורא אחד נאלצנו להיתלש מחיי השגרה שלנו בעקבות המחלה של עמית. ההתמודדות הייתה לא פעם בלתי-נסבלת, אבל נגד הסטטיסטיקה הרפואית העגומה החלטנו שלא נשקוט ולא ננוח עד שעמית תירפא. לא נכנענו, הפכנו עולמות, הרמנו מבצע חסר תקדים להתרמת דגימות מח עצם, חצינו אוקיינוס, טולטלנו בין ייאוש לתקווה יום אחר יום ובסופו של מסע קשה ומורכב הצלחנו למצוא לעמית את המזור – השתלת מח עצם חדשנית בארצות הברית, שבזכותה עמית היא היום ילדה בריאה ומאושרת, שמגשימה את חלומה לחיות חיים רגילים ובריאים ככל הילדים.

בארבע השנים האחרונות הובלתי קמפיינים ומיזמים להגדלת מאגר מח העצם הלאומי, ואף הרציתי בארץ ובחו"ל מטעם עמותת עזר מציון. היום, כמעט חמש שנים אחרי ההשתלה, בין יתר עיסוקיי אני מלווה מסעות של חולים במחלות קשות ובני משפחותיהם למציאת פתרונות וטיפולים שפעמים רבות מצילים חיים. בעקבות החוויה האישית שעברנו אני ומשפחתי, והודות לניסיון הרב שצברתי בליווי משפחות ובהובלת מיזמים שמסייעים לחולים, החלטתי לספר בפני חברות וארגונים את סיפור המסע הפרטי שלנו להחלמה, ולשתף את הציבור בחוויה האישית שעברנו.



מטרתי היא לעודד התמודדות עם קשיים באשר הם, גם כשהכול נראה אבוד. הסוף הטוב של מסע ההתמודדות שלנו אינו מונע ממני לזכור ולהזכיר את כל תלאות הדרך, ואת כל החוויות הקשות והמטלטלות שעברה משפחתנו ביחד עם עמית. ועם זאת, הסיפור שלי מדגיש את האפשרות לגייס במצבי קיצון קשים את מלוא כוח הרצון ותעצומות הנפש, ולהתמודד עם גזירות גורל בעזרת אופטימיות, נחישות חסרת פשרות ואהבה ללא גבולות.

בעקבות החוויה האישית שעברנו משפחתי ואני, והודות לניסיון הרב שצברתי בליווי משפחות  במשבר בשנים האחרונות, לקחתי על עצמי את השליחות לגרום לאנשים לקחת כל קושי ולהפוך אותו להזדמנות לשינוי. בנוסף אני פועל לקדם את המודעות לצורך של ביטוחי הבריאות הפרטיים ולעשות הכול בכדי  שלא תהיה אפילו משפחה אחת בישראל ללא ביטוח בריאות פרטי.

צרו קשר