צרו קשר

משהו קטן וטוב, הרצאה ייעודית לבנות ובני נוער.

משהו קטן וטוב
הרצאת השראה, סוחפת, מרתקת ובלתי נשכחת לבנות ובני נוער על כוח שמתחיל במילים ונגמר במעשים אמיתיים של נתינה ואהבה שלא תלויה בדבר.
את ההרצאה משהו קטן וטוב אני מקדיש לבנות ובני הנוער הנפלאים שלנו, העתיד של כולנו, שמחזיקים בידיהם את המפתחות ליצירתה של חברה חזקה, סובלנית איכותית וערכית.
ההרצאה משהו קטן וטוב היא התעלות מרגשת ומעוררת תקווה, שפותחת את ליבם של בני הנוער אל האפשרויות שיש להם בחיים למיצוי מלא של כל מה שהם נועדו להיות בעולם הזה ומהווה מודל ליצירת הובלה חברתית העונה לשאלה :
איך אפשר ממעשה אחד קטן וטוב לחולל מהפך גדול ?
מודל מעשי להובלה חברתית ומסמך אנושי מרגש על היכולת שלנו כיחידים וכחברה לחולל    שינוי בקנה מידה גדול ועל היכולת של כל אחת ואחד מאיתנו להפוך רגעי משבר גדולים     לצמיחה והתפתחות.
ההרצאה מיועדת לכל מוסד חינוכי שמבקש להגדיר מה אפשרי עבורו ועבור תלמידיו.
 כל מה שנותר הוא לעבור מרעיונות למעשים ולהזמין הרצאה אחת בלתי נשכחת עליה נאמר:
" שיעור מאלף לחיים. הוכחה ניצחת לצדדים היפים של העם בישראל ולסגולה המיוחדת של החברה לעזרה הדדית.  התלמידים שלנו זכו לשמוע על כוחה של מעורבות חברתית ועל חשיבותה של נתינה."   גב' נני רייזברג מנהלת אגף החינוך | מוא"ז דרום השרון
"אין בה תבנית פנטזיה ואין בה גילויים על מסתורי הקיום, אבל יש בה הצעה לבנייה של חיים בעלי משמעות על פני האדמה הזאת" הרב בני פרל | ראש הישיבה לאמנויות ולמדעים, בר אילן תל אביב.
 
בשביל לעשות שינוי גדול,
צריך לעשות דברים קטנים באהבה גדולה.
 

הייתם נוכחים בהרצאה? קראתם את הספר ואתם רוצים להמליץ? זה המקום: