צרו קשר
תָּאֵי אָב - המסע להצלתה של עמית


"אני רוצה לחזור לחיות חיים רגילים, כמו כל הילדים" – זו הייתה בקשתה של עמית קדוש, כשניצבה מול מצלמות הטלוויזיה  וביקשה מכל עם ישראל לבוא ולתרום עבורה בדיקת מח עצם במסגרת המבצע שנועד להציל את חייה.

כמעט שלוש שנים נלחמה משפחתה של עמית בַמציאוּת שטפחה על פניה פעם אחר פעם, מאז שהתגלה שהיא חולה בלוקמיה קשה ואלימה במיוחד. ההורים הפכו עולמות, גייסו מדינה שלמה, נפרדו ממקום העבודה, חצו אוקיינוס והשתעבדו לטיפולים, לבדיקות ולהנעמה יצירתית של רגעי הסבל של בתם בכל קסם אפשרי – הכול כדי להגשים לעמית את החלום לחיות חיים רגילים ובריאים ככל ילדה בגילה.

הספר תאי אב הוא מעין יומן אישי טעון באירועים, מחשבות, רגשות ומעשים, ברגעי כאב ושפל ובהרבה רגעי אומץ ונחישות, הכתוב מנקודת מבטו של אב אוהב, כואב ואופטימי, שאינו מוכן לקבל "לא" כתשובה. יובל קדוש, אביה של עמית, מגולל את סיפור המסע האישי, האנושי והמטלטל שלו ושל משפחתו להצלת בתו, שתחילתו ברגע אחד אפל של אבחון המחלה, הרגע שבו נתלשה משפחתו באחת מחייה הקודמים וכל השגרה הרגועה שהכירה נהפכה לנחלת העבר.

סיפור המאבק בַטלטלה הלֹא-קרוּאה שנחתה על משפחתו נטוע בהוויה האקטואלית היומיומית בישראל ומעבר לים, ובשֹיאוֹ נהפכת הטרגדיה האישית למבצע לאומי להתרמת דם, בדיקת דם – מח עצם הנחשב לַמבצע הגדול בהיסטוריה העולמית.

תאי אב הוא מסמך מרגש ומרתק של מאבק חסר פשרות, המאפשר הצצה נדירה לתוך הנימים, התאים והחלקיקים הכי עדינים ומוּרכבים של משפחה הנמצאת תחת מִתקפת סרטן. הוא ספר חובה לכל הורה המבקש לעשות הכול כדי להגן על ילדיו בפרט, ולכל מי שמבקש לקבל השראה ועידוד להתמודדות עם כל מצוקה או משבר בכלל.

שתפו:


צרו קשר: