צרו קשר

ההרצאה: לאהוב. להאמין. לנצח.

מה עושה אדם שמתעורר בוקר אחד לבשורה שמשנה את חייו מקצה לקצה?

לכל אחד מאתנו יש סיפור אישי או מקרה שבו הוא נדרש לקבל החלטה מכריעה והרת גורל. בדיוק ההחלטה כזו צריך היה צריך לקבל יובל קדוש  אחרי שביתו עמית, חלתה בלוקמיה כשעלתה לכיתה א׳, סיפור מחלתה הוליד מסע מרגש וחובק עולמות להצלתה שכלל בתוכו את המבצע הגדול ביותר בהיסטוריה העולמית לאיתור תרומת מח עצם והחלמה בעזרת מחקר פורץ דרך בארה"ב.

חמש שנים לאחר מכן, "אורז" יובל אביה של עמית את המסע מדהים הזה  לכדי הרצאה מרגשת ומעצימה על דרך שנולדה מתוך אהבה עצומה ואמונה אין סופית שסיומה הוא ניצחון מרומם את הנפש של רוח האדם.

מפגש מרגש, מצחיק, ומעורר השראה שבו חולק יובל את סיפור חייהם בתוך המסע שעברו,  מסע של מוטיבציה עיקשת ואמונה במטרה, מסע של התמודדות והתגברות על קושי עצום. שבסופו תובנות על הדרך להגיע אל מקומות של התפתחות וצמיחה.

זהו גם סיפור ישראלי מרומם ומעודד על כוחות של יחידים להתמודד עם אתגר גדול וסבוך הודות להירתמות הציבור, לתמיכתו ולחיבוקו. למופת אליו יכולה חברה להגיע, בהיחלצות למען הזולת.

יובל הפך ברגע לאייקון לאומי המזוהה עם ניצחון הרוח. עם קדושת הרצון. ערכים שמודבקים בדרך כלל לסיפורי גבורה ומלחמות. וזה בדיוק מה שהיה שם. 

יובל לא מספר כיצד הם ניצחו את המחלה. הוא מתמקד ביכולת של כל אחד מהנוכחים לקחת פיקוד על חייו, להנהיג, להוביל ובעיקר על הבחירה להיות מאושר.  

בהרצאה של יובל קדוש תפגשו את המנהיג הכריזמטי שתרצו שיצעק ״אחריי״, הרצאה מעצימה ומשנה חיים שתצאו ממנה עם הרבה תובנות על החיים ועם יכולת מופלאה של הזזת הרים.




 

לפרטים נוספים צרו איתי קשר ומלאו פרטיכם מטה