צרו קשר

החשיבות של ביטוח בריאות

הרצאה מחדדת ממקור ראשון את חשיבותה וחיוניותה של רכישת פוליסת ביטוח פרטית. בזכות פוליסת הביטוח שרכשנו, בשילוב עם כוח רצון עצום להחזיר לעמית את שנות הילדות שנגזלו ממנה, החלימה עמית ושבה להיות ילדה ככל הילדים. ההרצאה מרגשת ומטלטלת, והיא סוחפת להצטרף למסע חובק עולמות, ארוך ומורכב, להצלתה של עמית.

אורך ההרצאה כשעה עד שעה וחצי והיא  מיועדת לחברות ביטוח, לסוכנויות ביטוח, לסוכנים, לאנשי מכירות ולכל העוסקים בענף. זוהי הרצאה ייחודית, שבה השומע הופך לחלק בלתי נפרד מהחוויה האישית המובאת בפניו, ובמהלכה מודגשת חשיבותה הדרמטית של רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית.

המסר העיקרי של ההרצאה, והתובנה שיוצא עִמה כל אדם שנוכח בה, הוא שרכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית בימינו היא אינה זכות בלבד, אלא חובה ראשונה.

"ההרצאה מאפשרת הצצה נדירה לתוך חייו של אב לילדה החולה במחלה קשה, שיוצא עם משפחתו למסע חסר פשרות,   טעון באינסוף אמונה ואופטימיות בשם האהבה הבלתי מוגבלת שלו לבתו   ולמשפחתו " (דויד ג.)

"בהרצאתו המרתקת מגולל בפנינו יובל קדוש סיפור אנושי, סוחף ומרגש על בתו עמית ועל כל בני משפחתם, שברגע אחד נאלצו להיתלש מחייהם הקודמים ובַרגע הבא החליטו שלא ישקטו, לא ינוחו ויהפכו עולמות עד שעמית תירפא" (מיכל ס.)

"למרות הניסיון הרב שלי במכירת פוליסות בריאות (למעלה מ 20 שנה) בפעם הראשונה חשתי הכי קרוב שאפשר את החשיבות האמיתית של רכישת פוליסת בריאות " (אבנר ר.)

שתפו:


צרו קשר: